Sofistikované podnikové informační systémy na míru pro následující obory:

 

obchodní společnosti

veřejná správa

příspěvkové organizace

služby

účetní poradenské

finanční instituce

pojišťovny

 


výrobní firmy

 

univerzální řešení


doprava

logistika

 


IT


Modul servis

Modul Servis sleduje veškerou komunikaci se zákazníky v poprodejní fázi a na její kvalitě záleží, zda přinese spokojené a věrné zákazníky. Díky profesionálním nástrojům používaných v tomto řešení je zajištěno rychlé a úspěšné vyřízení všech jejich požadavků a tím i splnění jejich přání.

 

Jelikož jsou veškerá data na jednom místě, jsou servisní zásahy jednoduše provázány na všechny další evidence (vč. komunikace v předprodejní fázi), a tím lze přehledně získat souhrn o veškerých aktivitách, činnostech, které byli se zákazníkem řešeny či teprve budou.

 

Efektivní řešení urgentních servisních zásahů

Systém je nastaven tak, aby byl schopen rychle a efektivně vyřešit náhlé incidenty, které je potřeba urgentně řešit. Takový incident se dostane rychle k servisnímu pracovníkovi, který zajistí okamžité řešení vzniklé situace.

 

Sledování veškerých požadavků k zákazníkovi vč. udržování historie

Systém BLUEJET umožňuje zachycení problému či přání od zákazníka různými komunikačními kanály - telefonem, emailem, faxem – a z něj se jednoduše vytvoří servisní požadavek, který je automaticky navázán na zákazníka. Ten je automaticky pravidelně emailem informován o stavu jeho požadavku od přijetí až po vyřešení.

 

Plánování servisních návštěv

Díky možnosti nastavení různých upozornění vás systém automaticky ohlídá, aby všem zákazníkům byla věnována péče a nestalo se, že se s některými vůbec nekomunikuje.

 

Následná kontrola a zpětná vazba (vyhodnocení)

Pro udržení stávajících zákazníků je důležitá zpětná vazba – systém umožňuje vyhodnotit řešení všech požadavků dle různých kritérií – rychlosti zpracování, reakční doby, finančních ukazatelů, apod. vč. ověření spokojenosti zákazníků se servisním oddělením. Díky tomu lze nastavený systém průběžně kontrolovat a zdokonalovat.

 

Znalostní databáze

K řešení běžných požadavků lze využít znalostní databázi, ve které jsou přehledně evidovány jednotlivé postupy. Informace lze snadno vyhledávat, filtrovat a aktualizovat.

 

Hot-line

274 810 520
hotline@saul.cz

Co je dobré vědět?

školení/termíny

kariéra

plánované akce

Další postup

kontaktní formulář


  © 2012 Saul.cz | Datum poslední aktualizace: 15.9.2017 | Zobrazení pro mobily