Modul Servis sleduje veškerou komunikaci se zákazníky v poprodejní fázi a na její kvalitě záleží, zda přinese spokojené a věrné zákazníky. Díky profesionálním nástrojům používaných v tomto řešení je zajištěno rychlé a úspěšné vyřízení všech jejich požadavků a tím i splnění jejich přání.
Jelikož jsou veškerá data na jednom místě, jsou servisní zásahy jednoduše provázány na všechny další evidence (vč. komunikace v předprodejní fázi), a tím lze přehledně získat souhrn o veškerých aktivitách, činnostech, které byli se zákazníkem řešeny či teprve budou.
Systém je nastaven tak, aby byl schopen rychle a efektivně vyřešit náhlé incidenty, které je potřeba urgentně řešit. Takový incident se dostane rychle k servisnímu pracovníkovi, který zajistí okamžité řešení vzniklé situace.
Systém BLUEJET umožňuje zachycení problému či přání od zákazníka různými komunikačními kanály - telefonem, emailem, faxem – a z něj se jednoduše vytvoří servisní požadavek, který je automaticky navázán na zákazníka. Ten je automaticky pravidelně emailem informován o stavu jeho požadavku od přijetí až po vyřešení.
Díky možnosti nastavení různých upozornění vás systém automaticky ohlídá, aby všem zákazníkům byla věnována péče a nestalo se, že se s některými vůbec nekomunikuje.
Pro udržení stávajících zákazníků je důležitá zpětná vazba – systém umožňuje vyhodnotit řešení všech požadavků dle různých kritérií – rychlosti zpracování, reakční doby, finančních ukazatelů, apod. vč. ověření spokojenosti zákazníků se servisním oddělením. Díky tomu lze nastavený systém průběžně kontrolovat a zdokonalovat.
K řešení běžných požadavků lze využít znalostní databázi, ve které jsou přehledně evidovány jednotlivé postupy. Informace lze snadno vyhledávat, filtrovat a aktualizovat.