Podnikový informační systém RIS® obchodním firmám nabízí jedinečné řešení pro komplexní řízení zakázek a obchodní agendy od pořízení prvotních nákupních, skladových a prodejních dokladů po složité reportování v rámci společnosti, partnerů a zákazníků. Systém uspoří značné náklady díky efektivním procesům, automatizaci opakovaných činností a uživatelské přívětivosti. Díky variabilitě umožňuje propojení na další specializované informační systémy.
Jeho funkce ocení i společnosti se složitou a silně provázanou strukturou dokladů, kterým umožňuje definovat vazbu položek na počet objednávek, rezervací nebo třeba faktur. Další nespornou výhodou je odlišné zpracování dokladů na základě volby dodavatele nebo odběratele.
Příklady nasazení RIS® v oblasti obchodu:
Baťa
Italinox ČR
BONTONland
JEDNOTA, spotřební družstvo
Triola
Seal-mart
Global Payment Europe
který v sobě spojuje přednosti ekonomického „balíku“
kompaktnost, kratší doba realizace, uživatelsky jednoduché ovládání
a velkého informačního systému
přizpůsobení podnikovým procesům, integrace dodatečných funkčních modulů a vyšší úroveň zákaznické podpory dle velikosti zákazníka a specifik oboru podnikání.
Informační systém je vyvinut tak, aby svým zákazníkům pomáhal orientovat se v záplavě údajů, které souvisejí s jejich zaměřením a činností. S množstvím specializovaných modulů se vždy přizpůsobí potřebám firmy a jejich uživatelů na nejrůznějších pozicích.