Servisní podporu systému RIS upravuje smlouva o údržbě a poskytování servisních služeb, kterou naše společnost s uživatelem uzavírá. Zde je vymezen rozsah, podmínky i cena těchto servisních služeb, přičemž cena standardního balíku servisních služeb činí 1,5% ceny licencí RIS měsíčně (tj. 18% ročně).
Standardní balík služeb obsahuje:
Individuálně lze dohodnout i jiný rozsah resp. rozšíření poskytovaných služeb např:
* běžným vývojem se rozumí vývoj dodaných modulů firmou Saul IS na základě plánu prací firmy Saul IS s přihlédnutím k požadavkům jednotlivých uživatelů. Nejedná se o dodávku dalších modulů nebo zapracování speciálních požadavků uživatele na objednávku.
Případné zákaznické úpravy nad rámec běžných upgrade jsou řešeny po dohodě s uživatelem za úplatu. Uživatelské programování systém umožňuje pouze v rámci modulu TOP-RIS a to v oblasti tvorby vlastních výkazů, ukazatelů a grafů.
Servisní podporu databázového systému zajišťuje obvykle zastoupení příslušného výrobce v ČR, které také stanovuje poplatek za poskytování těchto služeb. V rámci servisní podpory má uživatel k dispozici obvykle následující služby:
Záruka na skryté vady software je poskytována po celou dobu platnosti servisní smlouvy. V případě, že servisní smlouva uzavřena není, je záruční doba 2 roky.
Upřesnění pravidel poskytování služby HOT LINE k systému RIS zde.