Sofistikované podnikové informační systémy na míru pro následující obory:

 

obchodní společnosti

veřejná správa

příspěvkové organizace

služby

účetní poradenské

finanční instituce

pojišťovny

 


výrobní firmy

 

univerzální řešení


doprava

logistika

 


IT


Servisní podpora

 

Servisní podporu systému RIS upravuje smlouva o údržbě a poskytování servisních služeb, kterou naše společnost s uživatelem uzavírá. Zde je vymezen rozsah, podmínky i cena těchto servisních služeb, přičemž cena standardního balíku servisních služeb činí 1,5% ceny licencí RIS měsíčně (tj. 18% ročně).

 

Standardní balík služeb obsahuje:

    • aktualizace systému RIS v návaznosti na změny související legislativy
    • běžný vývoj* software – poskytování upgrade (cca 4x ročně) bezplatně
    • hot-line v pracovní době od 8.30 do 16.30 na pevnou linku společnosti Saul IS
    • servisní zásah na vyžádání do 48 hodin (2 pracovní dny)
    • záruka na dobu platnosti servisní smlouvy


Individuálně lze dohodnout i jiný rozsah resp. rozšíření poskytovaných služeb např:

    • Jiná doba poskytování hot-line
    • Možnost hot-line i na mobilní telefony konzultantů
    • Možnost vzdálené administrace
    • Servisní zásah na vyžádání s kratší dobou odezvy

 

* běžným vývojem se rozumí vývoj dodaných modulů firmou Saul IS na základě plánu prací firmy Saul IS s přihlédnutím k požadavkům jednotlivých uživatelů. Nejedná se o dodávku dalších modulů nebo zapracování speciálních požadavků uživatele na objednávku.

 

Případné zákaznické úpravy nad rámec běžných upgrade jsou řešeny po dohodě s uživatelem za úplatu. Uživatelské programování systém umožňuje pouze v rámci modulu TOP-RIS a to v oblasti tvorby vlastních výkazů, ukazatelů a grafů.

 

Servisní podporu databázového systému zajišťuje obvykle zastoupení příslušného výrobce v ČR, které také stanovuje poplatek za poskytování těchto služeb. V rámci servisní podpory má uživatel k dispozici obvykle následující služby:

    • právo na řešení svých servisních případů s garantovanou dobou odezvy
    • hot-line v pracovní době
    • přístup k technické podpoře v elektronické podobě na WEBu
    • bezplatný upgrade na vyšší verze použitých produktů


Záruka na skryté vady software je poskytována po celou dobu platnosti servisní smlouvy. V případě, že servisní smlouva uzavřena není, je záruční doba 2 roky.

Upřesnění pravidel poskytování služby HOT LINE k systému RIS zde.

 

Hot-line

274 810 520
hotline@saul.cz

Co je dobré vědět?

školení/termíny

kariéra

plánované akce

Další postup

kontaktní formulář


  © 2012 Saul.cz | Datum poslední aktualizace: 15.9.2017 | Zobrazení pro mobily