RIS.NET

Servis

Modul Servis sleduje veškerou komunikaci se zákazníky v poprodejní fázi. Na její kvalitě záleží, zda přinese spokojené a věrné zákazníky. Díky profesionálním nástrojům používaných v tomto řešení je zajištěno rychlé a úspěšné vyřízení všech jejich požadavků a tím i splnění jejich přání.

 

Jelikož jsou veškerá data na jednom místě, jsou servisní zásahy jednoduše provázány na všechny další evidence (vč. komunikace v předprodejní fázi), a tím lze přehledně získat souhrn o veškerých aktivitách, činnostech, které byli se zákazníkem řešeny či teprve budou.

Hlavní funkce

Efektivní řešení urgentních servisních zásahů
  • systém je nastaven tak, aby byl schopen rychle a efektivně vyřešit náhlé incidenty, které je potřeba urgentně řešit. Takový incident se dostane rychle k servisnímu pracovníkovi, který zajistí okamžité řešení vzniklé situace.
Sledování požadavků
  • systém BLUEJET umožňuje zachycení problému či přání od zákazníka různými komunikačními kanály – telefonem, emailem, faxem – a z něj se jednoduše vytvoří servisní požadavek, který je automaticky navázán na zákazníka. Ten je automaticky pravidelně emailem informován o stavu jeho požadavku od přijetí až po vyřešení.
Plánování servisních návštěv
  • díky možnosti nastavení různých upozornění vás systém automaticky ohlídá, aby všem zákazníkům byla věnována péče a nestalo se, že se s některými vůbec nekomunikuje.
Kontrola a zpětná vazba
  • pro udržení stávajících zákazníků je důležitá zpětná vazba – systém umožňuje vyhodnotit řešení všech požadavků dle různých kritérií – rychlosti zpracování, reakční doby, finančních ukazatelů, apod. vč. ověření spokojenosti zákazníků se servisním oddělením. Díky tomu lze nastavený systém průběžně kontrolovat a zdokonalovat.
Znalostní databáze
  • k řešení běžných požadavků lze využít znalostní databázi, ve které jsou přehledně evidovány jednotlivé postupy. Informace lze snadno vyhledávat, filtrovat a aktualizovat.

Návazné moduly

Bezpečnostní řešení

Bezpečnostní balíček rozšiřuje funkce systému RIS.NET o dodatečné funkce ...

Zobrazit více
Cestovné

Evidence cestovních příkazů slouží k evidenci pracovních cest zaměstnanců a k výpočtu ...

Zobrazit více
CRM

Modul CRM je online systém ke komplexnímu plánování a řízení ...

Zobrazit více
Dávkové úlohy

Modul dávkových úloh slouží k usnadnění hromadných operací ...

Zobrazit více
DMS

Modul Uložiště dokumentů umožňuje ...

Zobrazit více
eDokumenty

Modul eDokumenty slouží ke zpracování dokladů v elektronické podobě. Základem je ...

Zobrazit více
Smlouvy

Modul Smlouvy slouží pro evidenci smluvních závazků ...

Zobrazit více
Insolvence

Modul Insolvence obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Majetek

Modul Evidence majetku obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Obchod

Modul Obchod obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Servis

Modul Servis sleduje veškerou komunikaci se zákazníky ...

Zobrazit více
Sklady

Modul Sklady obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Účetnictví

Modul Účetnictví obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Výroba

Modul Kalkulace výroby obsahuje následující základní funkce a charakteristiky ...

Zobrazit více
Zpět na přehled modulů

    Napište nám